جانشین فرمانده نیروی زمینی:امروز ارتش و نیروهای مسلح ما جزو منحصر به فرد ترین ارتشها در دنیا هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تصریح بر اینکه امروز ارتش و نیروهای مسلح ما جزو منحصر به فرد ترین ارتشها در دنیا هستند، گفت: نیروهای مسلح کشورمان می توانند طومار هر تهدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن در هم بپیچند.

وی در گرگان، افزود: ارتش و سایر نیروهای مسلح ما در رکاب ولی امر مسلمین و ولایت فقیه یکی از ممتازترین، بی نظیرترین و منحصر به فرد ترین نیرو های نظامی دنیا هستند.

حیدری با بیان این که ارتش ایران در فناوری، تولید و آنچه در چرخه دفاع از امنیت ملی و منافع ملی باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد روی پای خودش ایستاده و مستقل است، گفت : نه تنها به استقلال کافی رسیده ایم بلکه در عرصه تولیدات دفاعی آمادگی داریم دستاورد ذهن ها و دستان توانمند جوانان کشورمان را به کشورهای مسلمان منطقه صادر کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی که به منظور معرفی ارشد ارتش در استان های گلستان و مازندران به گرگان سفر کرده بود، یادآور شد : لشکر 30 گرگان به عنوان یکی از قوای افتخار آفرین، نقش تاریخی و به سزایی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است.




:: برچسب‌ها: نزاجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: